۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۷

مفیدی:

تور عكاسی حرفه ای در شهداد برگزار می شود

تور عكاسی حرفه ای در شهداد برگزار می شود

کرمان - دبير برگزاری تور ژوژمان كلوت گفت: تور عكاسی حرفه ای با عنوان «ژوژمان كلوت» به مدت چهار روز در محل كلوت های شهداد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه مفیدی با اعلام فوق گفت: تور چهار روزه عكاسی حرفه ای با حضور كوروش پور بهزادی مدرس دانشگاه و عكاس نمونه مجلات عكاسی حرفه ای با مروری بر تكنیك ها و فرم های مختلف عكاسی در طبیعت برگزار می شود.

وی با اشاره به اینكه برنامه مذكور با گردهمایی شركت كنندگان روز سه شنبه هفتم بهمن ماه آغاز می شود، افزود: ارائه مباحث و كارگاه های آموزشی در مناطق مختلف كویر از جمله عمق لوت و گندم بریان «پهنه سیاه آتشفشانی» برگزار می شود .

مفیدی به برگزاری كارگاه آموزشی نرم افزار در این تور اشاره كرد و اظهار داشت: عكاسی آزاد و رصد ستارگان و عكاسی آسمان پرستاره كویر و بازدید از جاذبه های شهداد از دیگر برنامه های این تور است.

دبیر برگزاری تور «ژوژمان كلوت»  تصریح كرد: در پایان این تور حرفه ای یك مسابقه عكاسی با عنوان ژوژمان كلوت برپا می شود و به برگزیدگان این مسابقه لوح تقدیر اعطا می شود.

وی افزود: عكس های برگزیده این مسابقه برای تبلیغات و اطلاع رسانی جاذبه های گردشگری استان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینكه تور عكاسی حرفه ای با همكاری واحد بازاریابی و تبلیغات اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ، دفتر خدمات مسافرتی چیستا گشت و كانون فن آوران برگزار می شود، تصریح كرد: علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32722687 تماس حاصل كنند.

کد خبر 2461613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha